00.46

Orkar inte fixa mer på bloggen nu, men fortsätter imorrn (egentligen idag). Vad tror ni? Ser det bra ut? Får jobba på lite detaljer och finslipa imorrn ;)
Vet ni? Igår när jag skulle sova hittade jag en sån där äcklig sak i min säng som jag visade bild på för några dagar sedan. UUH! Fattas bara att de ska lägga bo under min kudde eller nåt.. Jag längtar verkligen efter hösten och vintern nu! Dessutom har jag fått ett jättekonstigt bett i handen. Det känns som ett getingbett, men jag har inte känt av att jag blivit stucken. Men svider gör det, i alla fall.

Bäst att jag går och lägger mig snart. Hörde om pappas onda planer att väcka mig redan vid 9.30 imorgon.


Sleep well, huneys. Puss <3

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0