080828

Hej bloggen! Kommer inte ursäkta mig för att jag har vart urusel på att uppdatera de senaste dygnen. Jag har egentligen haft tid att blogga, men det är många tankar som stått i vägen. Det händer så mycket nu, och allt vill jag inte skriva ner i bloggen. Blandade känslor helt enkelt. Det är egentligen så mycket jag vill få ur mig, men jag vet inte vem jag ska vända mig till och hur jag ska förklara hur jag känner (främst med tanke på att jag inte riktigt vet vad jag känner). Allt cirkulerar kring mitt huvud och Jesus vad rörigt det är! Jag tänker och tänker hela tiden. Och ju mer jag tänker, desto mer inser jag att högstadiet kommer att bli kanske den värsta perioden i mitt liv. Jag får ont i huvudet av allt som rör mig nu! Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Okej, tanken med det här inlägget var inte att klaga, utan bara att upplysa er om varför min uppdatering suger.
Men nu ska jag tänka lite mer medans jag försöker sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag lyssnar.

2008-08-29 @ 18:19:35
URL: http://nowheregod.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0