21.44

Hej bloggen! (och alla som läser den, puss!). OOOOOOOOOOJOJOJ, jag så mätt! Och jag mår så illa! Anledningen är att jag nyss har ätit äppelpaj, vilket jag inte borde gjort! God, hämta en hink ffs! Aja, slutsnackat, jag påminns bara om min halvätna tallrik med äppelpaj och vaniljsås. Usch!
Ialf, idag har det inte hänt så mycket mer än att jag suttit vid datorn, kollat på TV, kollat på film, vart och handlat, gungat lite i trädgården, plockat smultron... typ. Handlingen gick inte ett dugg bra, om jag ska vara ärlig. Haha. Pappa bad mig att cykla iväg och köpa "Ädelvisp". Jag visste inte vad det var, "men det går nog bra" tänkte jag. Det gick det inte, vågar jag påstå! Gick till en början runt på ican och letade och letade efter den där jävla Äldelvispen. Tror ni jag hittade den? Nej, det gjorde jag inte. Men jag kände mig lite fånig som gick omkring där och kollade igenom varenda hylla, och folk kollade konstigt på mig. Tillslut fick jag fråga personalen om hjälp. Hon som jag frågade hade heller inte en aning om vart Ädelvispen kunde stå, så hon frågade en annan, som pekade bort mot mjölkdisken; "Där står den.". Vi gick dit och fann inget som hette Ädelvisp. Så tjej nr 1 som hjälpte mig frågade ytterligare en annan om hjälp. Men dock till ingen hjälp. Tillslut var vi alltså 4 st som letade Ädelvisp. Då ringde pappa, för att be mig köpa med margarin också, jag berättade för honom att det inte fanns någon Ädelvisp. Vi diskuterade ett tag, och han berättade att det ialf skulle smaka vanilj. Efter ett tag gick det upp för mig att det var vaniljvisp.
Nästa gång får han åka och handla själv, minsann. Det var sjukt pinsamt!


Vad har ni gjort idag?


Puss <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fan vad pinsamt. Men tur att det gick bra till slut. 8)

2008-08-16 @ 22:30:08
URL: http://faraways.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0