23.39

Hade tänkt att lägga mig nu. Är väldigt trött, måste verkligen sova ut!
Imorrn blir det stan med mamma =) Vi ska fika lite och kolla runt. Mysigt!
Ikväll har vi kollat på en film.. den sög... ni vet en sån där kärleksfilm? Fast den slutade inte lyckligt. Usch. Minns tyvärr inte vad den hette, men ni ska inte se den i vilket fall! Den är så sorglig.. Både mama OCH jag grät (jag har svårt för att gråta till filmer) och jag hatar det. Jag hatar filmer som är sorgliga, de får en att inse att livet kanske inte alltid är som en dans på rosor, som jag tycker. Det dör alltså en i slutet på filmen. Åh, tårarna bara forsade!
Nej, nu ska jag tänka på bra saker. Jag ska inte kolla på sorgliga filmer, bara typiska tonårsfilmer som jag redan sett tusentals gånger. Haha.

Men nej, nu ska jag borsta tänderna och allt annat man gör innan man ska sova. Det är bara det att jag är sjukt skrivsugen... fast jag har ingen aning om vad jag ska skriva om. Hehe, typiskt mig.

Pussgonatt<3


Kommentarer

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0