Att göra inför skolan..

Suck. Snart börjar skolan igen, och bara tanken på läxor, tråkiga mattelektioner, en massa pluggande gör mig illamående. Ser inte direkt fram imot det. Så ska jag ju börja en ny skola nu, eftersom steget från mellanstadiet till högstadiet innebär skolbyte här. Mina två bästa kompisar från dagis flyttar och de enda från min klass som ska börja i den nya är Lotta och Emilia. Fast det är ju iof väldigt bra, jag kunde ju t.ex fått någon jättestörig kille eller liknande. Och jag har, som säkert många andra, lite grejer att fixa och köpa innan allt de tråkiga börjar.

ATT GÖRA:
♥ Tona håret
♥ Välja skolväska
♥ Välja grejer jag ska ha i mitt skåp


ATT KÖPA:
♥ Anteckningsblock
♥ Kollegieblock
♥ Pennor
♥ Sudd


Ja, det var vad jag kom på nu, men fler saker kan antagligen dyka upp. Man får väl ta en vända ner på stan och kolla runt på lite olika saker.

Har ni något speciellt att fixa inför skolan, eller har ni kanske några tips om vad man skulle kunna tänka på mer? Skriv isåfall! :D


Puss <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha alltid extra pennor och sudd i skåpet! Det är ett måste, för att jag brukar ha en förmåga att tappa både pennor och sudd väldigt mycket när jag är i skolan. Det kommer säkert att hända dig med. :)

2008-08-08 @ 18:14:25
URL: http://faraways.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0