Bilder från idag

Hejhej! Nu ska jag visa upp lite stoltheter från dagen. Jag kan säga att jag och Evelina är riktigt nöjda med vissa av dom! Alla är redigerade, men de kanske är värda att visas ändå? ;)




Vi börjar med en bild som jag tagit på Evelinas läppar med en jordgubbe. Jag kan säga att det var inte helt lätt att försöka hålla kvar jordgubben utan att det isade i tänderna så det kändes som om att de skulle spricka, vi hade tagit gubben direkt från frysen! Kallt!




Denna bilden har Evelina tagit, på mina läppar, med den iskalla jordgubben i munnen.



Haha, den bilden är inte så intressant, men iallafall, vi misshandlade jordgubben :) Tagen av Eve (vi kallar henne de för det är jobbigt att skriva hennes namn så många gngr)



Denna bilden är jag mest stolt över av de jag tagit. Vad tycks?



Sen gick vi ut i trädgården och fotade, för det blev himmlans blött när vi släppte ner frukterna! (Ni ser ju hur mycket det skvätter utanför). Detta får bli den sista, nu måste vi sova så vi orkar med morgondagen!


Ha en mardröms-lös natt!


Puss <3 

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0