Bröllopsfest

Hej kära ni!
Jag har kommit hem från bröllopsfesten nu. Hm... Vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag kände ingen där, jag skulle ta hand om småbarn, det var dåligt väder osv. Jag hade med andra ord inte så kul. Men jag vet inte, det var väl värt 200:-, ändå? Emil (lillkillen, 2 år) sprang iväg hela tiden, så han fick man ha under uppsikt. Olivia (4 år) hittade en jämnåring där som hon började leka med, så det var ju bra, i alla fall. Men jag menar, jag kände mig inte direkt bjuden, utan mer som om att jag hade ett jobb där. Men jaja, nu är det över (tur det). Jag har ingen bild på vad jag hade på mig, men den turkosa klänningen utan leggings blev det tillslut. Kanske inte så festligt, men jag fixade en små-nice frisyr till;


 

Är nöjd, för det är bra för att vara jag (jag suger vanligtvis på frisyrer).
Med denna frisyren, de nya vita skorna och ett fint halsband til klänningen blev det faktiskt ganska bra!

Fick tyvärr ingen helbild på outfiten.

Puss <3

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0