En liten.. lista ;)

Du kommer från: Sverige

Du heter: Amanda

När fyller du år: 24 september

Tycker du om någon just nu: Jajjamen. Många :)

Om fem månader: Har skolan börjat? Eller, jag vet inte. Det är Januari då ialf ;)

Du samlar på: Pengar, The Ark grejer. Typ :)

Gröna eller röda äppel: Gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Hm... ingen, antar jag

Gillar du golf: Nej

Vilken tid gick du upp idag: vid 10

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Nej

Hur svarar du i telefon: Om jag är arg: Hallå?! (hehe) vanligt: Hej det är Amanda

Vad ska du göra ikväll: Redigera bilder, kanske

Vad ska du göra imorgon: Åka till Bergvik (köpcenter)

Var vill du bo när du blir stor: I sthlm eller Malmö

Är det okej att gråta: Absolut

När grät du senast: Senast jag läste "En ö i havet"-böckerna. Sorgligt när mamman dör

Vilken årstid tycker du bäst om: Vinter, tror jag

Laddar du ner musik och film från Internet: Ja

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Jag skulle först köpt en bra systemkamera och en laptop, sen skulle jag bjuda med hela min familj på en utlandsresa, sen skulle jag typ sparat.. Kan ju vara bra att ha sen när det är dags att flytta hemifrån, köpa bil osv.

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Olika. Inte så sent

Har du piercing: Bara hål i öronen. Men det kanske inte gills?

Vill du gifta dig: Nej, det tror jag inte. Kanske vill jag det när jag blir stor

Vill du ha barn: Ja, 1, det räcker

Solar du ofta: Nej, inte så

Är du bra på att laga mat: Nej, men kul är det!

Gillar du att dansa: Hehe, brukar dansa omkring i mitt rum på morgonen. Det är kul, men jag skulle inte vilja ha det som hobby

Är du flygrädd: Lite

Hur vig är du: Verkligen inte! Haha ;)

Vad dricker du helst när du är törstig: Om jag är riktigt törstig föredrar jag vanligt kran-vatten

Vilken är din favoritglass: Mayan Mystica (Magnum), twister osv. Det finns massor! :D

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Tycker du om sushi: Nej, har smakat lite, tyckte inte om det

Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn

Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej

Har du tandläkarskräck: Bara om man ska dra ut tänder (Vilket jag ska göra den 9 september, gah!)

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska, såklart! ;)

Vilken ögonfärg har du: Grå-grön-blå

Vilka hårfärger har du haft: Svart, mörkbrunt och ljusbrunt

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, när mina Bamse och Snuttan hade dött

Biter du på naglarna: Nej

Är du beroende av något: The Ark (:D), kameror, photoshop, dator osv.

Röker du: Nej, hoppas verkligen att jag aldrig blir så dum att jag kommer börja med det. usch!

Hur ofta tränar/motionerar du: Aldrig, ska börja till hösten, för det behövs verkligen!

Senaste låt du hörde: All summer long med Kid Rock (lyssnar på nu)

Vad gör du på helgerna: Chillar

Brukar du bädda sängen: Ja, fast jobbigt är det

Hur många timmar sover du på en natt: typ, 7-8 på vardagar? Vet inte riktigt

Senaste bok: Öppet hav, tror jag

Har du kysst någon under den senaste veckan: Mamma :) Haha, nemen

Vad var det senaste du skrev på msn: "hejdå"

Önskar du att du bodde någon annanstans: Njae, vet inte.

Vem kramande du senast: Mamma

Saknar du någon nu: Ja

Hur många lampor har du i ditt rum: 6, om jag inte räknade fel :)

Vem ringde dig senast: Philip (brorsan)

Vad är du allergisk mot: Inget, vad jag vet

Var du glad igår: Ja

Vad är din favoritfärg: Gul

Sminkar du dig: Lite mascara ibland

Hur ser ditt rum ut: Snyggt! Haha, men det är The Ark vart man än vänder sig.

Känner du dig värdelös: Nej

Känner du någon som har tagit självmord: Nej

Har du somnat i skolan någon gång: Nej

Tror du på gud: Ja



Hehe, typ en liten lista :)


Puss <3


Kommentarer

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0