Go´kväll bloggen!

Hejhej! Har inte hunnit... eller inte orkat, rättare sagt, uppdaterat idag. Skolan tör på mina krafter, såhär direkt efter sommarlovet. Jag somnade i soffan förut. Men imorrn får jag chansen att vila ut mig. Ska också med mamma på café då! Mysigt värre ^^ Hoppas det blir dåligt väder, för det gör det ännu mysigare att sitta inne på ett café och kura. Hihi.

Vad är inte mysigare än att komma hem på en fredageftermiddag från skolan, dra på sig mjukisdressen, sätta på en bra film och äta ett riktigt gott mellanmål? Inte mycket... Och det var precis det jag gjorde idag =)


Det har faktiskt gått hyfsat bra i skolan hitills, det var inte så hemskt som jag trodde. Men jag saknar att sova länge varje morgon, vara ledig, fota mycket, hinna blogga en hel del osv. Men det kunde blir tråkigt ett tag. Jag var typ aldrig med någin kompis, satt mest hemma och tråkade. Men nu blir det ändring på det!
Och vet ni vad jag framförallt saknar? Min gamla skola. Trodde inte att det skulle hända, men allt är möjligt. Jag saknar vårt mysiga klassrum, rasterna då man fortfarande kunde vara lite barnslig och springa omkring och jagas, Kent, alla klasskompisar saknar jag något så otroligt och ja... jag saknar till och med de allra grinigaste lärarna. Åh, vilken otrolig trygghet man kände där! Nu är allting nytt, man hittar ingenting, känner ingen osv. Jag hoppas innerligt att allt blir bättre snart, och jag tror faktiskt det också.

Förlåt om jag tjatar ut det, men jag har faktiskt mer saker på hjärtat. Och tro det eller ej, men det haglade isbitar från skyn här igår! Helt sjukt ju! Det är ju augusti, vafan! Helt sjukt, som sagt.

Nej, hörrni, nu ska jag ta och runda av inlägget. Kommer snart ett till =)

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0