Godmorgon!

Hejhej! Jag är så trött! Jag och Evelina vaknade två gånger på en halvtimme imorse för att den ringde... typiskt. Fast vi var iof tvugna att gå upp förr eller senare så vi skulle hinna lite grejer idag.
Vi har planerat mycket fotografering, men nu kommer tydligen min bror hem från sitt sommarjobb tidigare än vanligt, så vi får väl se. Han bli ju väldigt utanför när vi bara håller på med kameran hela tiden. Men vi har ändå endel kul ideér! Ni får se senare om de blir några bra kort.
Så måste vi åka och köpa strössel (till en kul ideé vi har att fota) och lämna tillbaka den inte så himla bra filmen.
Har ni några roliga planer för dagen?
Ses sen, hejdå!

Puss <3

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0