Good morning!

Hejhej alla! Sovit gott? Det har jag ialf, inga hemska drömmar och inga krypande insekter i sängen osv.
Glömde berätta en sak om filmen igår. Åååh, det var så sjukt störande. Det satt en kärring bakom oss, och jag överdriver inte när jag säger att hon skrattade efter varje mening på filmen. Hon skrattade hela tiden! Och dessutom skrattade hon när man inte ska skratta, t.ex när Sophie och Sky bråkar med varandra. Jag och Filippa försökte symbolisera till henne att hon förstörde hela filmen med sitt fula kärring-garv, genom att ge henne arga blickar hela tiden, men tror ni att det hjälpte? I så fall tror ni fel. Suck. Gud, så människor kan förstöra ibland!

Idag hade jag tänkt att fortsätta lite på designen. Har kommit underfund med att bakgrunden är på tok för färg-stark och det ser lite rörigt ut. Så ska jag fortsätta med färgerna på rubriken, osv.

Har ni något kul planerat idag? Tell me!

Ha det bra sålänge, puss <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, jag ska upp på vinden idag och leta grejer till lägenheten, lol >.<

Ba HEJ RÅTTORNA!!! x'D

skabbbb.



får lyssna på miyavi högt som fan så att de inte törs komma fram. eller det kanske är då dom kommer. och dansar med mig. du har ju sett mina skillz.



pusssss

2008-08-16 @ 11:51:15
URL: http://nowheregod.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0