Hejdå för idag

Nu måste jag stänga av datorn, det är en hel del grejer jag ska fixa inför imorrn, jag ska städa lite på mitt rum (visning på huset i morgon igen), så ska jag lösa lite sudoku (är man fast så är man, haha) och så småningom ska jag också krypa ner under täcket. Det låter mysigt. Imorrn är det skola igen, börjar 08.10 precis som idag =( Jag vill ju inte vara alltför trött, hehe. Jag hade också tänkt att fixa lite med designen imorrn. Tänk att jag aldrig blir nöjd =P. Jag har en helt annan idé nu, får se hur det blir med den.
Undrar vilka bilder jag ska ta med mig på Arken och sätta upp i mitt skåp. Det blir nog kul att göra det ite hemmatrevligt där inne. =) Även fast jag vet att några kommer snacka skit bakom mig för att jag har The Ark uppsatt där. Men det struntar jag i! Haha.

Ha en fortsatt bra kväll, sötnosar!

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Det var så lite så ; )

2008-08-21 @ 22:53:31
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0