Jobbig dag

Hej kära vänner! Puh, vilken jobbig dag det har vart!
Först och främst vaknade jag vid 3 och fick ångest och panik när jag kom och tänka på att den nya skolan väntar snart. Jag satt bara rakt upp och ner i sängen och gjorde ingenting tills klockan blev 6, då gick mamma upp, så jag åt lite frukost med henne. Sen gick jag och la mig och då kunde jag sova, som tur var!
Hade sen ställt veckarklockan på 9.30 och vi ska inte tala om hur trött jag var då, men tvingade benen att resa min trötta kropp, eftersom jag skulle klippa mig 11.30;


(ser lite sur ut på andra bilden, haha)


Jag vet, det vart inte mycket skillnad, men jag sparar till lite längre hår, så hon tog mest topparna :) Imorrn ska jag också lägga i lite färg en mörkbrun färg, med lite rött i. Hoppas det blir bra! :)

Men ialf, jag har städat och städat hela dagen. Sprungit fram och tillbaka i hela huset, dammat, plockat, rensat garderoberna - där av den mycket jobbiga dagen.
Imorrn är det visning på huset. Gissa om vi är nervösa? ;) Om vi inte får huset sålt kan vi inte flytta in i lägenheten...  Men hoppas verkligen att det går vägen!

Jag har inte hunnit med att rensa häcken, men det får jag göra imorrn istället.. Inte så kul, men hoppas fortfarande att penga-avtalet gäller. Hehe.

Jag är helt tom i huvudet efter all städning. Vet inte riktigt vad jag ska snacka om, haha, så jag slutar här :P


Ha en bra kväll, samtliga!


Pussar <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Väntat på en uppdatering hela dagen, woho!! =DD

Snyggt håret blev, och med en ny färg i kommer det bli kanon!



Lycka till i skolan imorgon! =DDDDD

2008-08-19 @ 20:21:28
URL: http://nowheregod.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0