Lite nya grejer

Hej igen. Egentligen måste jag göra klart designen nu, som ni ser har jag bytt igen. Det blev inge bra innan. Känns som om att den här blir bättre. Eller vad tycker ni?

Ska äntligen lägga in bilder på det jag köpt den senaste tiden :)


(hahaha. råkade spilla lite vatten på den)

Randig tröja, Åhlens 50:- på rean



Skimmrande ljusgrönt, rött med oranget skimmer (syns inte på bilden), klarrött och mörkrött glans.
Nagellack, Depend (det var olika priser på alla)



Halsband, alla 9.50 st på lindex



Ring 9.50 lindex



Rouge H&M 49:-  Rougeborste H&M 29:- (om jag inte minns fel) Ögonskugga H&M 29:- (tror jag)



Sminkväska Charmant 15:- (på rean)


Det var väld det! :)
Förresten så blev det inget trädgårdsfixande idag, jag hann inte/var för lat. Och jag måste börja städa mitt rum, det är visning i huset på onsdag, och då ska jag och min familj befinna oss hos min låssassyster och hennes son, Jesper. Det blir askul! Han är snart 2 år, så ni förstår ju varför ;)


Nu ska jag snart äta, ha det bäst såänge!


Puss <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Halsbanden + sminket var jättefina :)



Kommentera gänra min blogg. :)

Kram

2008-08-19 @ 17:03:40
URL: http://maljn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Allt var fint!!!

2008-08-30 @ 07:39:25
URL: http://mentja.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0