Måndag

Hej sötisar!
Är lite trött efter en ganska orolig sömn. Drömde en hel del konstiga saker... Men jag överlever nog om jag lägger mig tidigt idag igen!
Idag ska jag ju ut i trädgården och hjälpa mamma lite :) Hon har faktiskt namnsdag idag - Lena, så jag hade tänkt att köpa en blomma till henne eller något liknande.
Jag har faktiskt inte ätit frukost än, så jag får äta någon blandning av frukost och lunch, bestående av fil och start. Också måste jag hoppa in i duschen snart, annars kommer jag inte hinna någonting av det jag vill idag.



Åh, sån där fin trädgård skulle väl inte vara helt fel? Fast det skulle bli en hel del arbete med den! ;)


Puss<3
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

MEN DÅ KÖR VI PÅ DET!!

Vi gör ett gemensamt träningsschema, och sen så håller vi oss till det, PUNKT!

2008-08-18 @ 11:39:14
URL: http://nowheregod.blogg.se/
Postat av: Evelina

JA VAFAN, godis ska vi ha!

2008-08-18 @ 13:32:07
URL: http://nowheregod.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0