Måsten i handväskan

Hej bloggen! Vi har just avslutat en Familje Geni-match, jag vann! Hehe :P Kan bero på att jag hade barn-frågor ;) Men ialf, nu tänkte jag tala om för er lite måsten att ha i hand-väskan.

Det kan ju vara bra att ha lite allt möjligt, så jag föredrar en stor väska.



Läppglans - jag brukar inte avnända mer smink, men för er kanske t.ex mascaran måste följa med också?
Sudoku med penna - alltid bra ifall man får tråkigt när man t.ex väntar på bussen
Plåster - ifall man får skavsår, eller kanske slår sig
Plånbok - man vet aldrig när pengar behövs
Mobil - det säger sig självt
Mp3 spelare/Ipod - jag har musik i mobilen, men det är mycket bättre kvalité i en riktig musikspelare
Spegel - det kommer alltid tillfällen då man måste ta en titt på hur man ser ut
Ett väldigt litet paraply - vädret kan alltid spela en ett spratt


Det var det jag kom på nu och det jag har i min väska, i alla fall.
Men som sagt, en stor väska är bra att ha, för det finns säkert 10000000000 fler saker man vill ha i ändå, dehär var ju det allra nödvänigaste.

Ha en bra natt! ^^



Puss <3


Kommentarer

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0