Mayan Mystica



Hej sötingar, där! Idag provade jag denna läckerbiten för första gånge. Har inte riktigt vågat prova förut, p.g.a smakerna; kanel, honung och muskot. Och när jag smakade den idag så fick jag starka känslor för den! (Misstolka) Så himla god! Älskar den lite konstiga smaken. Chokladen utanpå smakar nästan pepparkaksdeg (vilket jag älskar!) och själva glassen innuti ger en rik smak... lite chokladmoussé-aktigt. MUMS!
Prova gärna, det är värt det, oavsett om du gillar den eller inte.

Puss <3
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vet, den är jätte god, gillar överdraget mest. ;)

2008-08-02 @ 21:51:23
Postat av: Amanda

Super! Haha, jag med ;) Men det blir fortfarande inte tråkig som vissa andra glassar brukar bli när man ätit upp det goda runt

2008-08-02 @ 23:27:15
URL: http://diisease.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0