Nytt

Tjena! Tänkte ju då visa upp lite nya grejer jag köpte på stan igår/i lördags;


Kortärmad blus, H&M, 98 :-


Kjol med hängslen, H&M, 250:- (typ)


Mapp med "småmappar" i (typ, haha), Åhlens, 70 (ca). Olika pennor, Åhlens, runt 50, kanske?


Bronx, Footnews, ca 300 på rean


De var de grejerna jag köpt! :D Är superdupernöjd, hehe. Kjolen blev dock inte så bra på bild, nu får se den på någon annan gång när jag orkar, haha. Ska åka till Footnews imorrn och kolla på jag kan få lite rabatt på dom, eftersom vi märkte att det var ett jack i den där fram. (syns knappt på bilden). Dom blir skitsnygga till ett par mörkblå jeans!

Ska nog dricka lite vatten, har jätteont i huvudet. Men ni får hare så länge. Puss <3


Kommentarer
Postat av: Linda

snyggt! vill också shoppa! snygg blogg du har!

2008-08-26 @ 10:49:45
URL: http://lindajm.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0