Onsdag

Hejhej! Jag lovade några bilder på shoppingen och dagens otufit, men så blir det inte. Kameran har damp, så den vill inte ladda över bilderna till datorn :( Ååh... jag orkar inte med den just nu, vill ha en ny, en system-kamera. Ska skaffa det så fort jag får råd, eller om jag kanske får en i present eller julklapp. Man får ju se. Fast det krävs förstås lite pengar för det också. Well. Måste snart sova, även fast vi la oss väldigt tidigt när jag sov hos Filippa är jag trött, för vi gick upp tidigt i morse. Och pappa kommer ringa och vecka mig tidigt i morgon bitti. Så måste man ju börja vänja sig att lägga sig sent och gå upp tidigt, nu när skolan snart börjar (jag längtar INTE).

Sov gott!


Puss <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha gör så, fett värt.



Öhm jag vet inte riktigt... Hade velat haft lite japanska tecken (tecken för typ mod, styrka, lycka etc) och så.. men ja, jag vet inte! hade dock varit coolt.



och bussresan gick galant!!

2008-08-13 @ 00:50:38
URL: http://evelinavonseth.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0