Ont

Hejhej! Tog precis en alvedon, har så sjukt ont i huvudet! Jag är ganska säker på att det beror på att jag sov skitdåligt inatt (var nervös inför första dagen i nya skolan osv) och att högstadiets skola har urdålig ventilation! Man kan knappt andas. Men de ska snart fixa nytt, så det fixar sig nog.. Men det är liksom ett väldigt känt problem för den skolan, de flesta elever får ont i huvudet framåt eftermiddagarna.
Och hur var då första dagen i skolan? Det var piss, helt enkelt. Okej, piss kanske var att ta i, men det var sjukt tråkigt. Alla var asnervösa i början, haha :P Ingen våga säga något, knappt harkla sig. Men det blev bättre sen, efter ett tag. Vi körde först igenom lite "praktiska saker" som de kallade de, t.ex gå igenom regler, berätta vad de följande dagarna skulle innehålla osv. Efter det hade vi rast och sen gjorde vi någon lek och gick runt på prommenad (eftersom det var så dålig luft inne). Maten var hyffsad schnitzel och ris. Efter lunchen körde vi en tråkig tävling, sen bar det hemmåt med Lotta. Vi hade typ picknick i min trädgård, hihi, sen gosade vi lite med skrållan, kollade på lite grejer från YouTube och småsaker. Åt en ganska god middag bestående av fiskgratäng och potatis.



Hihi, Skrållan stack och gömde sig under min tröja när jag och Lotta hade kul vid datorn. Tror hon somnade, haha. <3


Vad har ni gjort idag? Kul att veta!


Pussar <3

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0