Pustar ut

Hej bloggen! Oj, vilken hektisk dag! Trodde att den här dagen skulle bli litare lugnare än igår, men nej.. Fullt upp hela tiden! Går snart in i väggen, haha.
Jag unnade mig en liten paus, har bara lite smågrejer kvar att vixa inför visningen nu. Ni som just hamnat på min blogg för första gången fattar inte riktigt vad jag snackar om, va? Jo, vi ska nämligen ha visning på vårat hus, eftersom vi ska flytta till lägenhet! Nervösa som sjutton :P Tänk om ingen vill ha huset? Då måste vi vänta med att flytta tills vi får det sålt och då kan vi inte bo i lägenheten som det är meningen att vi ska bo i.... Hoppas det blir bra!
Vad har ni gjort idag? Hoppas ni har haft det lite lugnare än jag ;)

Nu ska jag kika vidare på lite andra bloggar som jag inte hunnit läst idag. Pussar <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Tack honey :D



Lycka till på visningen! Det går säkert bra.

2008-08-20 @ 18:26:38
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0