Regn, regn, regn

Hej mina vänner. Vi har just kommit hem från en visning på en lägenhet i stan. Jag blev grymt sugen på att flytta dit! Väldigt bra läge.
Förövrigt är det bara regn här. Tråkigt, tråkigt. Man kan inte vara ute, man kan inte bada, inte sola, inte cykla, inte ha picknick. Man kan inte göra något av det där man längtar så efter att få göra när det är sommarlov. Sad. Hoppas att det blir bättre snart igen!
Imorrn kommer min kära kusin Evelina! Kulkul. :)) Då kommer jag i alla fall inte ha tråkigt ;) Vi har planerat att fota, åka till stan osv. Man får väl se vad vi hittar på. Lite kul foto-ideér hoppas vi på.

Hur har eran dag varit?


Ungefär såhär har min dag sett ut. Regn hela tiden.


Puss <3

Kommentarer
Postat av: helena

håller med! värsta tråkigt med regn hela tiden! men jag tror att det skulle bli lite bättre nu till helgen. bara att hoppas! :)

2008-08-05 @ 22:07:17
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/
Postat av: AK,CK,DK

Här regnar det också. Helt sjukt mycket. Om det inte slutar snart blir det nog översvämmning :/



/AK, CK, DK

2008-08-05 @ 22:24:31
URL: http://hangovers.blogg.se/
Postat av: Amanda

AK, CK, DK: Usch... Idag har det inte regnat lika mycket härm som tur är. Men det har liksom hängt i luften hela tiden. Kram



helena: ja, regnet håller i. Hoppas verkligen att det blir bättre! Håller tummarna ;) Kram

2008-08-05 @ 22:41:14
URL: http://diisease.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0