Sa du flytta?

Hej sötisar! Idag har vi kollat på en lägenhet mitt i stan. Den var jättefin! 136 kvadratmeter, väldigt rymlig och stor. Vi har bestämt oss för att ta den ^^ Jag vet inte riktigt hur det känns, men jag tror att det känns bra. Visst, det är lite synd att flytta ifrån dehär stora, fina huset, men jag tror verkligen att vi kommer trivas inne i stan. Jag har ju trots allt pappas hus här utanför stan, så jag får ju det ändå bra. Hehe, det ligger mitt emot mammas jobb, så hon får det inte långt dit ;) Min skola ligger dock härute, och jag vill inte byta, men det går nog bra med buss. Åh, jag tycker det är så spännande med flytt! Packa ner allt noga i flyttkartonger, märka kartongerna med olika kategorier, packa upp allt och få börja om med allt från början, designa och möblera utefter hur man själv vill ha det. Längtar! Fast det finns inte mycket tid att packa, redan 1 oktober är det dags! Men det hinner vi, tror jag. Vi måste bara få huset sålt också, det kommer ut på internet imorrn. Detta ska bli kul! :)


Ha en bra kväll.



puss <3

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0