Sant eller falskt?

Jag vet inte riktigt vad man ska tro om det här? Är det sant eller falskt? Vad tror ni? Det är många frågetecken, men ett som är säkert är i alla fall att detta klippet är SJUKT läskigt! Ni håller med mig? Jag vill bara varna personer som är rädda för spöken osv. Det är mycket bättre att inte kolla ifall ni är lätt skrämda! Men det är otroligt intressesant, det kanske inte är på riktigt och om det inte är det, så är det j*vligt bra gjort.



Kommentera gärna vad ni tror, om det är sant, eller ej!



Puss <3

Kommentarer
Postat av: sandra

uuh håret reste sig på armarna. Bra kusligt! Men OM det är sant och dom dog osv så känns det lite konstigt att det skulle finnas på youtube. : S

2008-08-15 @ 17:18:23
URL: http://sandrabjrk.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0