Söndagskväll

Go´kväll, bloggen!
Jag mår sjukt illa, nu igen. Helt enkelt resultatet från en stor kopp choklad med en gnutta nescafe (ööh. satavas det verkligen så?). Inte bra. Skärpning! Fast, alltså, jag måste passa på att trycka i mig godsaker nu, innan skolan börjar, får då är det rörelse som gäller till 100%! Jag har ätit sjukt mycket sött i sommar, så jag måste verkligen skriva ner ett schema på när jag ska springa osv. Nu gäller det att komma i form, det kan jag lungt säga. Och för er som undrar, så ser jag inte fram emot det! Åh, det kommer att bli hemskt! Okej... tänk positivt........ ?
Aja. Här sitter jag nu ialf och chillar med lite skön musik i högtalarna. Kollade ganska nyss klart på "She´s the man". Den var rätt bra, faktiskt! Jag har sett den förut, men det var ganska längesen nu =) Har ni sett den? Vad tyckte ni om den isåfall? 4/5, säger jag här!




Tja... Vad har jag gjort idag då? Vaknade först upp av pappa som väckte mig 9.30 (!)... det var mindre kul. Jag gick upp, åt frukost, kollade på TV rätt länge, klädde på mig, orkade inte duscha, åt lunch, satte mig vid datorn ett tag, kollade på filmen Bilar (ibland får jag riktigt tråkigt ;)), åt middag, kollade på TV, satte mig vid datorn, kollade på She's the man, gjorde O´boy med nescafe (?) och nu sitter jag här igen. Mina söndagar är ganska tråkiga med andra ord.
Jag vet att jag typ aldrig lägger upp dagens outfits, men jag orkar inte bråka med min dumma kamera, utan väntar tills jag kommer hem till mamma och kan avända mig av kameran där. Suck. Jag är verkligen i desperat behov av både en laptop och en ny kamera. Livet kan vara jobbigt ibland. Haha ;P
Men jag lovar att det kommer fler outfits när jag grabbat tag i kameran hemma hos mamma.

Ha en fortsatt trevlig kväll, allesammans! Puss <3
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

KAN inte du och jag försöka motionera tillsammans, på avstånd? Vi gör ett gemensamt schema och sen så håller vi oss till det och peppar varandra SOM FAN?!

2008-08-17 @ 22:48:34
URL: http://nowheregod.blogg.se/
Postat av: Anna

älskar den filmen, han är så jäkla snygg:)

2008-08-19 @ 21:46:26
URL: http://annakubel.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0