Sorry

Ledsen för dålig uppdatering... Jag har inte hunnit försen nu. Igår var jag först med mamma på stan, köpte lite grejer (visar senare). Sen åkte vi till "Solliden rock" som är en sjukt liten "festival" här i området. Min brorsa spelade med sitt band, dom var ganska bra faktiskt! Och sen lyssnade vi på de andra banden också. Bla min grannes band "Super ninja monkey team" hehe. För er som är intresserade skriver min granne alltid en "spalt" eller vad man ska kalla det i tidningen "FRIDA". ;)
Sen blev jag KÄR. hahahahaha. Nemen, sjukt snygg var han! Ska kanske inte skriva hans namn här, ifall han råkar klicka in på min blogg.

Men vi hörs senare! Pussar <3

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0