Tisdag

Hej sötnosar! Förlåt för dålig uppdatering de senaste dygnen, jag sov hos Filippa igår, och hade inte tillgång till någon dator. Hur mår ni? Gjort något kul idag?
Jag sov som sagt hemma hos Filippa från igår till idag. Igår gick vi mest på stan, jag köpte lite smågrejer, sen gick vi till hennes nya hus som hon ska flytta in i denna veckan (jättefint!). Idag gick vi till banken med hennes mamma för hon skulle skaffa bank-kort. Senare, efter en mycket god lunch, på café Royal, kom också Lotta in till stan, och hängde lite med oss. Först gick vi bara runt på stan och kollade lite. Köpte också lite grejer jag visar senare. Sen skulle Filippa visa Lotta nya huset osv. Mycket trevlig dag med andra ord! Väldigt flum, förstås, för så brukar det ju bli när vi ska hänga på stan.
Imorrn har vi planerat (jag, Filippa och Lotta) att gå på bio. Mamma Mia. Haha, isånna fall tredje gången jag ser den. Men den är så himla bra, så det gör inget.
Måste bara påpeka att jag har haft hela 15 besökare idag! Hahahaha. Ni tycker det är skitlite, men min blogg är så himla opoppis, så det blir så, haha ;).

Ha en bra kväll, folks!


Puss <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahaha, jag var på Mamma Mia idag igen jag också... Lol :P



Men ja, varför inte lite japansk-stil!? ;D

2008-08-12 @ 23:48:15
URL: http://evelinavonseth.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0