Tråkig dag

Hej/Godmorgon/Godeftermiddag/wathever. Vaknade vid 11-tiden idag, gick upp, tog ett glas O´boy, kollade på TV, tog några smörgåsar, svarade i telefonen ett antal gånger, duschade, klädde på mig, och här sitter jag nu. Låter som om att jag haft fullt upp. Men nej, jag har hitills bara tråkat framför TV:n i några timmar. Inget intressant att se alls. Planerar snart att åka till mamma och hämta lite grejer. Vi tjejer, d.v.s jag, Filippa och Lotta, hade planerat bio idag, men det var näst intill fullbokat, så det blev inget. Vi får gå någon annan dag.
Jag hoppas kunna lägga ut lite bilder på shoppingen och gårdagens outfit, om jag får ordning på kameran.
Nästa Torsdag (?) börjar skolan. Ska jag vara helt ärlig har jag inte alls koll på läget. Jag vet inte exakt vilken dag vi börjar, vilken tid, vart vi ska samlas, osv. Helst vill jag bara skita i alltihop. Har en vän med mig, de andra flyttar. Det känns bara grymt tungt att tänka på skolan. Börja plugga igen... Herregud. Men jag har bestämt mig för att verkligen satsa på skolan nu, läsa läxorna nogrannt, vara uppriktig på lektionerna. Men, det kan bli svårt i början, för det är då flytten drar igång om det blir av.
Ojojoj, vad jag klagar. Nej, nu måste jag se det från den ljusa sidan! Öh... Om det finns någon.

I alla fall, nu måste jag dra till mamma och hämta det jag skulle. Ses, puss.

Kommentarer
Postat av: Evelina

JAG LOVAR :D

2008-08-15 @ 01:07:23
URL: http://evelinavonseth.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0