Arvikafestivalen

Hej igen. Nu kommer det lite bilder från när jag var på arvikafestivalen. Det var sjuuukt kul där!


Här har vi då självaste vintergatan som man ser så fort man kommer in från den södra ingången. Det är den största scenen på arvikafestivalen. (jag ber om ursäkt för den bikini-klädda, svarthåriga tjejen som råkade komma med på bilden)


Detta är Apollo, den näst största scenen, som förövrigt placerar sig under ett tält, som ni ser på bilden.


Vi såg lite på The Hellacopters.
3/5 plus


Kent var otroligt bra!
4/5 plus

Dagen efter kollade vi på ett band vid namn 'The Go! Team' som var HELT underbara! Musiken var inte min smak, men jag kunde inte låta bli att dansa p.g.a den otroliga energin sångerskan hade att ge! Hon stod inte still en sekund. Det gjorde inte publiken heller. Energin smittade av sig på alla! Ett minus i kanten för att det i början var rörigt. Mitt i allt tog några andra ur bandet tag i mikrofonen och sjöng en sång. Man blev lite förvirrad. Men energin fanns hela tiden där!

Jag hittade faktiskt 4 saker med The Ark på hela festivalen! (hehe). 2 pins (som jag självklart köpte), en tröja (som jag redan hade, och därför inte köpte) och en LP-skiva. Men jag undrade vad jag skulle ha den till eftersom jag inte har någon sån LP-'spelare' eller vad det heter hemma, så den skippade jag.

Puss <3
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0