Dagens fynd! :)

Innan jag drar härifrån till TV:n och kollar på Just My Luck, måste jag visa mina fynd som jag hittat idag! Det blev visserligen inte så mycket, men bättre än inget, eller hur? ;)

 

Vi börjar då med denna turkosa, åtsmitande klänningen, som kommer från Gina Tricot, 49:- på rean. Är väldigt osäker på om jag verkligen ska behålla den. Jag känner mig så otroligt osäker i tajta grejer (ialf när det gäller överdelar). Vad tycker ni? Should I keep it?




 
(klicka på de små bilderna för att se i större format)

Dom vita kommer från Scorett, och de kostade 140:- på rean. Jag har problemet 'beslutsångest', som jag alltid får när jag ska köpa något. Och det var vad som hände när jag skulle betala dessa skorna. Men jag tror jag gjorde rätt, även fast det inte var öppet köp. Vad tycker ni?
Dom svarta köpte jag på Wedins för 100:-, tror jag, på rea då. Gillar dom starkt! Superduper sköna att gå i.


Svarta och vita. Vilka gillade ni bäst?

Puss <3

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0