Hej bloggen

Hej allihop!
Har precis tagit en skön dusch och ska snart lacka mina tå och finger-naglar för jag ska till stranden imorrn :) Jag MÅSTE sola mina otroligt vita ben xO Herregud, man har inte alls haft mycket sol att sola i den här sommaren. I alla fall här där jag bor. Idag är det fint, och imorrn har de lovat en solig da imorrn. Vi får väl se hur det blir med det.... Men jag tror i alla fall inte att jag ska bada imorrn. Det är nog kallt i vattnet! Det är ju ändå vänern vi pratar om...
Jag har faktiskt fått lite kommentarer nu! Tack så jättemycket för det! Ni får mer än gärna kommentera så mycket ni har lust med. Jag med min inte alls så välkända blogg blir mycket glad för det!

Puss <3
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0