Jennie-böckerna!

                             

Nu har jag läst ut dom här böckerna! Dom var jättebra!
'Saknad Jennie, 3 år', 'Vad hände med Jennie?' och 'Måste Jennie välja?'
Superduper ;) Dom är skrivna av författarinnan Carolyn B. Cooney.

Om jag ska betygsätta så får nog alla tillsammans 4 av 5
Den första boken var väldigt rörig och svårläst. Jag hade svårt att uppfatta var de befann sig hela tiden och man fick inte riktigt reda på alla känslor hon hade så nogrannt.
Den andra boken var bättre! Då fick man veta mer hur hon tänkte och var hon befann sig osv.
Den tredje var bäst! Mycket enkel att förstå och väldigt lätt!

Hela storyn om en 16 åring som inser att hon blev kidnappad som 3-åring är helt enastående!
Så jag... rekommenderar dessa böcker starkt!
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0