Namnsdag

Jag har faktiskt namnsdag idag, glömde jag nämna. Kristina dagen, jag heter det i andranamn :) Kolla vilka jättesöta små "stativ" med öhm... små... tavlor? på som jag fick! :) TACK! Så fick jag även en fika på, när jag vill, var jag vill. Puss på mamma <3





Taggar camping som tusan! Imorrn (TIIIIDIGT, typ 8.00) ska vi dra oss iväg i våran lånade husbil som inte verkar funka som den ska, haha. Vattnet läcker och elen krånglar. Men det blir nog bra. Det är en jättefin husbil! Med morderna grejer och så (som inte funkar, men det är ju ändå fräscht, om man bortser från de fula tygen). Hihi. Det ska bli jättekul! Kommer ju tyvärr, som sagt, inte vara aktiv, men ni får gärna kommentera och så ändå :) När jag återkommer efter allt har jag nog endel spännande (eller inte (;) bilder som ni kan kolla in.

Puss <3

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0