Receptet på en perfekt frukost



Åh herregud vilken god frukost jag åt för ett par dagar sedan! Jag har alltid haft problem med frukosten; jag brukar vara jättehungrig när jag vaknar, men jag orkar ändå bara en macka. Ingen bra start på dagen! Ajaj. Men ojojoj vilken god frukost jag tog kraft och tid på mig att göra då! Kolla in vad gott! Den här frukosten skulle jag kunna leva med resten av mitt liv, ialf :)

Varmt tee
Juice
Drickyoghurt
Melonskivor
Två mackor (en med både gurka och ost och en med bara gurka)

Yummi! Dessutom var det en hyfsat nyttig frukost.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fy fan vad gott!! =)

Syns nästa vecka vaa!? :D

2008-08-02 @ 16:34:54
URL: http://evelinavonseth.blogg.se/
Postat av: Amanda

Japps :D

Klart vi gör. Om du kommer? :)))))) snälla gör det?

2008-08-02 @ 21:45:06
URL: http://diisease.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0