Senaste shoppningen!

Hejsan! Förlåt för att jag vart dålig på att uppdatera, men jag har vart i Arvika och på arvikafestivalen hela helgen och dels har jag inte haft tid och dels inget internet... Så det hade vart svårt även om jag hade haft tid ;) Bilder från arvikafestivalen kommer efter detta inlägget. Nu bara måste jag ju visa vad jag köpt med farmor! Allt har jag shoppat med henne i sthlm utom de blå jeansen och de blå conversen! ;) Jag minns tyvärr inte vad allt kostade så jag skriver bara vart jag köpt det.


2 st T-shirts, Monki


Musse Pigg T-shirt, Lindex


Hatt, en hattbutik på Götgatan i Sthlm, minns tyvärr inte namnet på butiken


Jättesöt pjamas, Kapphal


Jeans, hög stuprörsmodell, Cheep Monday


Ramones-tröja, affär i Gamla stan (som jag heller inte minns namnet på)


Väska, Kapphal (förlåt för dålig bild)


Liten, vit väska, TopShop


Plånbok, Wedins


Bekväm tunika, Gina Tricot


Fake-converse, Kapphal


Blå Converse, Converse


Tre böcker, Akademibokhandeln


Superman-tröja, gatustånd på Hötorget i sthlm


Pennor och antecknings/kladdblock, Monki


Makeup-brush (x2, en stor och en liten), kajal och mascara, H&M

Japp, det var det! Men jag handlade även lite andra smågrejer som jag inte hittade när jag skulle fota ;) Nej, nu ska jag börja förbereda för nästa inlägg som kommer handla om när jag var på arvikafestivalen! :D
Puss sålänge <3
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0