Sista dagen i Sthlm

Hej! Idag var det sista chansen för shopping i Sthlm, eftersom jag antagligen inte hinner med mer än mataffärer imorrn. Efter att jag och farmor gått HIMLANS mycket idag var vi både jättetrötta i fötterna och allmänt trötta. Så vi käkade lite thaimat med Moa (kusin) och morfar. Det satt perfekt i magen för ett lätt illamående. Och nu sitter jag här vid datorn och försöker klämma i mig en bakelse. Herregud. När man är hos farmor vet man itne riktigt hur matmålen blir. Till frukost åt jag ballerina-kakor. Får se hur det blir sen när jag kommer in i de vanliga matvanorna. Hehehe. Mr antagligen inte lika illa då.
Dett har jag köpt idag:
Kajal, ögonskuggsborste x 2, mascara, vattenfast penna, bläckpennor, ett litet block man kan kladda i, 2 tröjor, superman tröja, väska (hehe. har köpt två nya väskor.), en sjal, en hatt, present till mamma och två hårband. Nu är det bara att vänta och se vad mamma ska säga när hon ser allt jag köpt. Därför tycker jag att dendär presenten jag köpt var en bra ide för att lugna henne. Nämen, jag köpte faktiskt presenten för att göra henne glad och jag älskar att ge bort presenter.
Det känns lite vemodigt att åka hem, men jag vet ju att arvikafestivalen väntar, så SÅ tråkigt är det faktiskt inte. Och jag gillar att åka buss ifred så jag kan sitta och läsa, käka godis, lyssna på musik, rita osv.osv. Bara man har med saker att hålla en sysselsatt med är det helt okej! ;)
Puss o kram <3

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0