Taggar morgondagen!

Hej mina vänner! Jag kom inte på något att göra imorrn så när jag tänkte kom jag fram till att jag kanske ska gå på stan? Det var sjuuuuukt längesen. Känns det som, i varje fall. Jag får isåfall gå ensam för ingen är hemma :( Otroligt tråkigt. Men i övermorgon kommer fantastiskt nog min superbästiga kompis Filippa hem! Vi måste fira, efter att ha vart nästan 2 mån från varanda. Det blir kul! Men ialf, det blir nog ändå kul att gå omkring ensam, med tanke på att jag gillar att vara för mig själv. Det här tänker jag kolla efter imorrn:

Ballerina skor
Klänning
Liten väska
Långt linne
Tröja med speciell rygg

(och lite allmänt diverse saker på rea)

Kommer definitivt inte få tag på allt, men en bra början kan man kanske lyckas få? ^^

Jag lovade er en bild på dagens outfit, men jag orkar inte fixa med kameran osv. Sorry.

Puss <3

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0