Tisdag

Hej! Jag kom precis in efter att ha stekt i solen ett kort tag. Det blev så sjukt varmt, så jag gick in också blev det tråkigt.
Jag är megatrött, så mer inlägg om resan med husbil, badet igår osv. kommer senare. Anledningen till att jag är så trött är att inatt när jag skulle sova flög det in en jättestor gräshoppa i mitt rum. Jag var tvungen att väcka pappa så han jagade runt efter den inne på mitt rum och det blev ett himlans stohej. Och sen när han väl fått tag på den hade jag såklart lite svårt att somna för jag var rädd att det skulle flyga in mer äckliga grejer.
Man får väl se om jag orkar sen. Jag har förresten en himlans massa saker att fixa med bloggen, jag ska fortsätta med designen (ja, nu börjar jag äntligen komma igång) och som sagt skriva endel inlägg.
Hoppas ni har det soligt där ni bor och att ni orkar gassa lite längre i solen än vad jag gör. Och glöm för guds skull inte att smörja in er! :)
Puss <3

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0