Tisdag

Hej!
Sitter här och mumsar på 'salta katten'. är egentligen jättemätt efter McFeasten som jag köpte på McDonalds, men det är otroligt gott så jag kan inte hålla tassarna borta! ;)
Idag har jag och farmor mest gått runt i Sthlm. Vi har typ vart inne på alla bra affärer så vi har inte så mycket kvar. Ändå väntar en hel dag till. Har inte köpt så mycket idag. Ramones-tröja, hårspännen och film. Det blir mer imorgon, får vi hoppas på. Men jag har faktiskt ett problem. Jag vet inte hur jag ska få ner allt i väskan! Jag fick knappt igen den när jag skulle åka. Får köpa en eller låna en av farmor.
Längtar grymt mycket tills jag kommer hem och kan ta kort på allt och lägga in! Vet att det är tråkigt när det är lite bilder och mycket snack i bloggen.
Ses, puss <3

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0