Sol vind och vatten

Hej! Idag har jag varit nere vid stranden och badat och solat igen. Jag blev itne speciellt brun, och mina märken efter att jag solade med shortsen är fortfarande kvar. Får väl fuska lite med hjälp at BUS eller nåt.Men jag vet inte riktigt hur det blev med vädret. Det mulnar på mer och mer.. Inte kul. Åh nej! På lördag ska jag vara barnvakt på mina grannars bröllop. Kul, inte. *suck*. Jag måste ringa dom också, men jag har verkligen inte lust att vara barnvakt. Deras barn är.. ganska jobbiga. Hoppas jag får tillräckligt med pengar för jobbet, annars blir jag riktigt sur.
Hur har ni haft det idag? Hoppas ni har det mer soligt än vad vi har det här. Nu börjar det se ut att bli riktigt dåligt väder. Passa på att ta del av solen så länge den finns, säger jag bara! Njut som tusan.



Det är i alla fall fortfarande lika skönt att bada!

Puss <3

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0