I Stockholm!

Heej! Nu var det ett tag sen, igen :/ är dålig på att blogga jag vet. men om jag inte håller igång med bloggandet tappar jag intresset.
Måste bara tacka alla som kommenterat! Visst, det är få som har gjort det, men det värmer! Tack ska ni ha ^^
Ni ska bara veta att jag är dötrött. Mina ögonlock åker igen stup i kvarten och jag orkar knappt resa mina fingrar över tangentbordet.
Idag har jag vart i Nacka Forum med farmor, och jag köpte lite grejer. Mussepigg-tröja (jätteläcker!), böcker, plånbok, skor, underkläder, pjamas och keps! har ingen kamera med mig (förutom mobilen, men jag har ingen USB-sladd med) så bilder kommer senare, i slutet av veckan (får vi hoppas, det kan bli senare). Imorrn ska vi troligen till Sickla och shoppa. På tisdag får vi se. Och på onsdag med. På stan ska vi ialf. Och gamla stan, såklart.

Nu har jag inte mycket mer att berätta, främst med tanke på att jag snart somnar över tangentbordet.
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

åhhh vad roligt med Stockholm,, har varit där en gång ;)

2008-06-30 @ 17:27:31
URL: http://mentja.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja, stockholm är underbart! Åk hit oftarem vettja! Inget går upp mot en härlig, solig shoppingdag här! ;)

2008-06-30 @ 18:02:14
URL: http://diisease.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaaa men det kostar bara så himla mycket pengar när man bor i skåne och ska upp till stockholm...;(

2008-07-18 @ 08:40:59
URL: http://mentja.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0