Måndag

Hej <3
Har ganska nyss kommit hem från Sickla. Jag och farmor var där och shoppade.
Först åkte vi till stan och skulle shoppa där. Jag har aldrig sett något liknande! Det regnade som sjutton! Det gick inte att vara ute. Jag och farmor blev genomblöta och vi frös så vi skakade. Så vi åkte hem igen, bytte om, åkte till McDonalds och sen till sickla. Jag köpte väska, läppglans, hårspray, klänning/tunika, deo och så var jag tvungen att slänga på lite skvaller-blaskor ;) hehe. Men det var kul (Y).
Imorrn blir det keramik-målning... Men jag vet inte, vi kanske hoppar det om jag ber snällt. Har faktiskt ingen vidare lust. Vill hellre åka till gamla stan eller något.
Well. Bilder kommer såklart senare. Måste verkligen skaffa mig en egen kamera!
Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är hur roligt som helst att hålla på med keramik!!! Faktiskt det kan verka tråkigt men är hur roligt som helst!!!!



Din blogg är jätte rolig att läsa!



/Johanna

2008-08-03 @ 10:28:46
URL: http://mentja.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja, keramik är kul. Jag gjorde det förra gången jag var hos farmor, men inte denna. Du förstår, farmor betalar mycket för sina barnbarn, så man måste passa på. HAHA ;)



Åååh, tusen tack! Jag har inte så många läsare, så den där kommentaren värmde verkligen! :D



Puss <3

2008-08-03 @ 10:44:27
URL: http://diisease.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0