Onsdag

Hej allihopa! Ja, idag är det onsdag och dagen kommer se ut som den... alltid gör. Jag har haft rätt tråkigt hitills på sommarlovet. Det är ju bara tråkigt väder hela tiden!! Hoppas verkligen inte att det blir som förra sommaren. Det är ju för sorgligt!
Men, ialf. Jag vet inte om jag kommer på något speciellt att prata om... Jag skulle haft kameran hemma hos pappa också så kunde jag lägga ut dagens outfit osv. Men nu har jag ju inte det...
Längtar så in i bomben till den 5-6 juli! För då är det Arvikafestivalen som gäller :DDD Har beställt biljetter nu :) Det ska bli fett kul!
Jag kommer ihåg förra året på Arvikafestivalen... Kanske den lyckligaste dagen i mitt liv. Jag fick ögonkontakt med Ola! För er kanske det inte låter så stort. Men det var det för mig, det kan jag lova!
Jag har tänkt lite på vad man ska ha på sig för kläder. Om det blir fint väder ska jag definitivt ha på mig min gula klänning! Så hade jag tänkt mig vita tajts och mina svart-vita stövlar, eftersom jag vet hur lerigt det var förra året. Om det blir dåligt väder vet jag inte riktigt vad jag ska ha... Det blir väl långbyxor och kanske en tröja. Lite tråkigt, men...
Det blir ialla fall kul!

Ha det bra tills jag återkommer <3 puss

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-postadress (kommer inte visas på min blogg)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0